Här borde jag inte sitta!

Jag borde sitta i bilen, på väg till bonden! Bra att kunna jobba in de dagar jag varit borta under sjukdom- dumt att jobba in det när jag fortfarande är så sjuk!

Har varit uppe sedan fem, det är ett bra sätt att känna sig lite piggare, när det gått ett par timmar har jag helt enkelt ledsnat på att vara hemma. I vanliga fall är det iallafall så, men inte nu.

Min bil står stationerad i en verkstad och verkar bli kvar där ett tag. Ett bra skäl att få stanna hemma, kan man tycka. Jag trodde sambon skulle jobba idag, men han stannar hemma och alltså kan jag ta hans bil....dumt!

NU går jag, om några timmar är jag hemma igen...

Kommentarer
Postat av: LeiaMia

Hoppas du fick en bra dag hos bonden i kylan! Kram festisen

2010-01-09 @ 10:43:07
URL: http://leiamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0