Jippi! Jag fick en bekräftelse!

Jag kröp ned bredvid sambon i morse- eller förmiddags kanske, när han nyss vaknat och jag varit vaken i många timmar.

Jag klagade på mina händer! Jag brukar försöka låta bli att klaga men nu gjorde jag det iallafall!

"KOLLA PÅ MINA HÄNDER!"

Sambon kollade! Och kollade en gång till!

"Jamen du, de är ju helt svullna! Kolla på den där!" sade han och tog tag i min högerhand.

Ja, den är faktiskt värst, den ser ut som en "typ vattenmelon"!

Jag är glaaaaaad att någon annan än jag ser att det gör ont....fy tusan, jag önskar att någon enda människa på försäkringskassan ska få känna, hur smärta tar sig ut...

Kommentarer
Postat av: monica

ring doktorn på måndag eller åk till akuten om dom är som vattenmeloner!!!!

kramen på dej.

/grannen.

2010-05-15 @ 18:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0