Min egen lille snut...

Jag har inte frågat om han vill vara med i min blogg, jag tar mig rätten att själv bestämma- jag har ju iallafall gjort honom, nästan själv.
Visst är han väl snygg?!? Är det fel att känna ett stort styng av stolthet i sitt hjärta??
Det tar tag i mig, det där, att man kan som ung, kan få för sig att blir något visst- så riktar man sitt fokus, och lyckas behålla det, igenom lång militärtjänst, igenom Kosovo, och t o m Afgahnistan! Och sedan blir man det man VILL bli!!!
Imponerande, min lille gosse, som för bara lite sedan var 48 cm lång och vägde 2.7 kg. Apgarpoängen som nyfödd, var inte de bästa, narkosen gjorde muskler och andning lite sladdriga en stund.... och han såg så kinkig ut, tyckte inte det var så kul att bli född just då!
Men se så det blev....

Kommentarer
Postat av: LeiaMia

En ståtlig son du har! Krama honom från mig!

2010-09-24 @ 19:09:01
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag förstår att du är stolt Lena. Jag gläds med både dig och sonen! Kram!

2010-12-28 @ 21:40:03
URL: http://www.undertoppluvan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0