Det bästa i livet, är gratis!

Bortsett från kostnaden av korv med bröd och kaffe!
En härlig dag med häst och släde, samt goda vänner! Mötte även våra grannar i skogen som kom på sina skotrar och gjorde oss sällskap vid den öppna elden.
Sambon fick en lunchrast, han jobbar idag, så vi hade stämt möte med honom! För den oinvigde kan jag berätta att han kör skogsmaskin.
Vi såg även alldeles färska spår av älg och varg!
Sussi och Thomas i bakrunden tillsammans med Mega och Turbo. Vid brasan, Sambon Rolf.



Här har grannarna anslutit sig och inte en enda- inte ens hästarna tittar mot kameran....men det ser trivsamt ut med så mycket folk i ingenmanslandet.



Sussi och Thomas. Jag blev lite frusen och ville gå ett slag, så Sussi fick köra häst för första gången i sitt liv, en spännande upplevelse för en tvättäkta nollåtta...

Kommentarer
Postat av: LeiaMia

Å det ser så härligt ut! Här är nästan all snön borta. I torsdags åkte jag skidor med klassen i 4 timmar, på KONSTSNÖ...

2011-02-06 @ 20:42:25
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: monica

ni ser ut att ha det jättetrevligt, men har grannen pinkat på sig?? ;-) mörk i baken hihihi

2011-02-07 @ 23:01:09
Postat av: Tvärslå

Hejs

Hur är det med dej ? Hoppas allt är bra.

Jag saknar dina blogginlägg.

Lev väl

2011-04-05 @ 01:12:29
URL: http://www.tvarsla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0