Måndagen blev inte som jag tänkt....

Jag skulle ju vara hemma och leka med Max!

Istället får jag tillbringa tio timmar på Coopen....

Sambon säger att jag borde vara nöjd som har en gubbe som kan försörja oss båda, så att jag kan vara hemma och mata hönsen och köra ved.

Så känns det nu- ohhhh, vad jag inte har lust med Coopen, dumt att säga ja, när man menar nej!

Vanligtvis tycker jag nog att det är ganska roligt, även om det blivit bra mycket mindre timmar än jag hoppats på när en i personalen slutade för en tid sedan. Jag känner mig inte frisk ännu- så är det- antar att det är därför det tar emot så hemskt att gå dit. Den där skumma tröttheten och andfåddheten så fort man gör något.

När vi hade kört ved igår, sade gubben att jag såg ut som om jag kom från duschen!

Men jag håller på att hitta något som är bra mycket mera intressant att pyssla med, och då får de se sig om efter en annan kompis på Coopen. De fisiga timmarna som blir där, är egentligen inte värt besväret!

Eller så gör jag helt enkelt som gubben säger- stannar hemma och matar hönsen!

Dåligt humör idag, eller- kunden kommer definitivt inte att alltid ha rätt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!

Kom ihåg hur du mådde till sist på förra arbetsplatsen! Upprepa ej!



Kram

2012-02-27 @ 23:12:05
Postat av: morhontass

Hu karin-jag minns! Fast vet du- jag brukar bli glad bara jag kommer till coopen! OCh det blev jag igår också!:)

2012-02-28 @ 05:58:12
Postat av: Karin

Ok. Då är det ju bra!

Kram

2012-02-28 @ 13:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0