Lathundsblogg

http://hontass.blogg.se/

Skrolla ned ett snäpp och kolla vilka jag har hos mig!

Mina duktiga drängar! Önskar bara att jag var lite piggare, men jag är så trött så trött, att när jag går upp på morgonen, somnar jag genast om, i soffan, med kaffekoppen i handen....

Bonden är bortrest hela veckan, det är i och för sig skönt men korna har lagt sig till med en olat. De kommer inte hem när de ska på kvällen! Högmjölkarna kommer som de ska, men kvigor och några lågmjölkare kommer ett par timmar senare, vilket gör att jag aldrig får komma hem i kristlig tid på kvällen, måste börja om att mjölka när jag mjölkat klart de andra.

Måste få vara ledig snart...

Kommentarer
Postat av: Anki

Du är värd en lång semester Lena! Vilket fantastiskt jobb du har gjort på fäboden den här sommaren. Hälsa Bonden det :) Kram!

2010-08-12 @ 18:10:42
URL: http://undertoppluvan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0