Om jag bara orkade...

...skulle jag blogga om denna dagen, som idag är! Men se- det GÅR bara inte. Mor Hontass är slut som människa!

Om man visste i förtid, vad dagar skulle föra med sig, skulle man inte orka leva. Men nu vet man inget i förtid, och alltså löper dagen iväg, med motgång och medgång.

Idag var det mest motgång, för att inte säga enbart motgång.

Nåja, dagen höjde iallafall poängen på nya upplevelser, om än de inte var så kul!

Jag andas; alltså lever jag!

Nattinatt, nu kryper jag ned i bingen! Snart upp till korna igen! I Monicas bil....

Kommentarer
Postat av: Tvärslå

Ibland MÅSTE man ta en paus - kom ihåg det !

Sköt om dej o andas mycket.

2010-01-10 @ 02:10:46
URL: http://www.tvarsla.blogspot.com
Postat av: monica

vet du gumman, du MÅSTE inte jobba, kom ihåg att du inte är anställd. vad du MÅSTE är att stanna hemma och friskna till.

B klarar sig i alla fall, han har nog några killkompisar att ringa.

megakram.

2010-01-10 @ 16:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0