En välbehövlig vila...

Tog en reatreat hos  http://hontass.blogg.se/

Tack Monique, Elin och Sandra samt alla glada och roliga barn för en härlig lördagsutflykt.

Nu gäller det att försöka hitta tillbaka till livet....gick i väggen för lite drygt en vecka sedan. Lämnade bonden och bara grät i många dagar. Plötsligt blev allt för mycket. Orken tog slut, liksom liv och glädje.

Rustar för att komma igen på något vis, vet inte hur.

Bonden vet ingenting om vad jag vill, eller vart jag tagit vägen, för jag svarar inte i telefonen, om ens den är påslagen.

Jag vet vad den berömda "VÄGGEN" är nu. Jag har just kraschat in i den.

Är så glad för barn och barnbarn. De gör att livet fortfarande behöver levas....

Utflykten i lördags finns att skåda i länken ovan.

Men ändå skönt att komma hem igen, till goa sambon, alla djuren och tystnaden i naturen. Dalarna är iallafall Dalarna. Det tycker Zack också...

Nattinatt alla vänner!








Kommentarer
Postat av: LeiaMia

Tänker på dig vännen!

2010-09-06 @ 22:40:54
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: monica

jag har saknat dej!!! hoppas du fått "vila" ut nu och att du fått många kramar. och du, gör verklighet i din dröm nu.

kram på dej.

2010-09-06 @ 23:03:31
Postat av: Anki

Jag kan ana, efter en hel sommar på fäbon med "dygnet runt"jobb, hur slutkörd du är. Var rädd om dig Lena! Unna dig vila och mycket "må gott". En varm kram!

2010-09-12 @ 09:05:16
URL: http://www.undertoppluvan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0